santapan outfit lagi!!!

Assalamualaikum..
psstttt...shuuhh..shuuuhh...fuh da bersarang blog ni...apa maw buat,diz iz called rajin yg teramat..^_^
ok,aku nak gempakkan korang dengan 1 online shop yg aku baru jumpa..

nama pown dah seharum semerbak..urr apa yg aku merepek ni..
okay,x nak buang masa korang dgn karenah comel aku ni..hehehe



okay,i love the palazzo pants!sgt selesa n d important thing iz size does not matter!
actually da lama aku cari printed palazzo ni tapi x berkenan di hati,,but yg ni fuhh nakkkkk
tapi skunk tengah berjimat n kena berjimat!so aku terpaksa pendamkan..seday sangt2..




lawakan?lawakan??oh mai!aku sangat2 suka...macam2 lagi ada..korang nk shawl pown ada...x bound on clothing jer,tpi byak lagi untuk ladies!so apa lagi,p lar serbu n makan d baju..heheh..
shhhh..sangat2 suka palazzo pants tuh!

oleh itu,sapa yg beli palazzo pants tuh kena tag aku..harus!

JOM SERBU!!!




No comments:

Post a Comment