be true to who you are


I stare at my reflection in the mirror...
Why am I doing this to myself?
Losing my mind on a tiny error
I nearly left the real me on the shelf ...
"no,no, no, no..."~high tone~

Don't lose who you are, in the blur of the stars!
Seeing is deceiving, dreaming is believing
It's okay not to be okay...
Sometimes it's hard, to follow your heart
Tears don't mean you're losing, everybody's bruising
Just be true to who you are!

i love this song very much!why??its mean about ourselves...not bad kalau aq katakan ni lagu motivasi!:P..
Just be true to who you are...knapa perlu jadi orng lain?kenapa perlu jadi apa yang kita x mampu?hanya perlu menjadi diri sendiri...love yourself!cinta diri anda sendiri baru lah anda mampu menjadi diri sendiri dengan ikhlas..


hanya untuk memperingati sesama insan dan juga diri sendiri yang kita perlu menjadi siapa kita yg sebenarnya..tak perlu berpura-pura b'coz itu akan sakitkan perasaan kita,mental kita...

last but not least,jom la sma2 layan lagu jessie j ni...semua lagunya sgt bermakna like yuna jgak..


2 comments:

  1. Betul tu... Beter jd diri sendiri.. Tak suke hipokrit.. Kan

    ReplyDelete
  2. baru perasan ada komen..:)
    btol tuh..xder lar tekanan mental sgt!

    ReplyDelete