hasad dengki p jauh-jauh

assalamualaikum

aq nk share something bout  sihir menyihir ni!walaupown korang da tow aq tetap nk share jugak  :P
kekekek


handsome ke kacak ke segak??mueheee
awie di katakan terkena santau tuju-tuju..
x caya???scroll di bwh

Usaha saya menjalani perubatan moden tidak memberi jawapan yang memuaskan, lalu atas saran beberapa rakan, saya mencuba beberapa kaedah perubatan tradisional. Ketika menjalani rawatan bersama seorang pengamal perubatan tradisional di Tapah, Perak, baru-baru ini, saya tergamam apabila beberapa bulu ayam dan jarum halus keluar dari tubuh saya. Saya dimaklumkan ia angkara buatan orang yang tidak puas hati dengan saya. Sebelum ini saya tidak percaya sangat perkara mistik, namun saya yakin kewujudan syaitan.

tapi bukan awie sorang jer..ada lagi ..


abby abadi...

 Abby Abadi yang mendakwa dirinya dipergunakan/disihir oleh pihak yang tidak berpuas/iri hati atau cemburu dengan kehidupannya. Sehinggakan kerjayanya, rumahtangganya hampir tidak dapat bersinar kembali. Kelihatan sering sakit yang teruk, dari perut sehingga tidak mampu berjalan, sukar untuk tidur dan sakit pinggang yang teruk. Itu yang menjadi masalah Abby beberapa minggu yang lalu.tapi kini telah kembali pulih apabila mrmbuat perubatan tradisional dengan ashraf muslim



hurmm,kenapa lah manusia x boleh tahan nafsunya dari hasad dengki,cemburu dgn kebahagiaan orang...
apa-apa pun semoga 2 orang penggiat seni ini akan segera sihat..

p/s:kpada yg mmbuat sihir ni,ingatlah kejayaan anda tidak akan bertahan lama..

fuhh!aq rasa cam jadi pembaca berita jer!hate formal^-^
peace!








No comments:

Post a Comment