the story of baby part 2

Assalamualaikum..

nowadays.banyak kes penculikan budak berlaku kan?my advice,please keep on eyes adik-adik tak kira lar boy or girl k..saya tak nak story mory sal penculikan,buat den sesak nafas gah!..tapi lebih membuatkan saya sesak nafas tahap gaban panjat pokok pasal baby cute mute tute ni..ADIK lar!!!

selesai pelahap ikan bakar dicicah kicap lada hasil air tangan lembut ini perghhh sesak nafas!baru semangat nak menaip sebab makan malam buta..apa mengarut ni yusma??okay,back to d real story mory ahaks

sini-sini baby nak goda korang ^-^


kikiki sila tergoda sekarang!!

ha ini masa ada rambut,skarang dah masuk 3 bulan tak tahu rambut pergi mana 



botak booo botak booo
please shut up!

Yusman Fahmie Fayyad,itulah dia..my lil bro..saya jatuh cinta pada kletahnya..hurmm macam mane bila dah pergi kl nanti,tiap2 bulan balik johor agaknya!duduk rumah pown selalu belek gambar baby ini pulak bila jauh,mahu pengsan aku..

bila tengok adik sendiri membesar depan mata,saya dapat bayangkan jerit perit ma masa jaga saya..
bila teringat when baby 1 month  urr i though baby kena kuning..biasa lar kan tapi my sis and i risau tahap velton,kita pulak yang menangis sedangkan baby chill jer,lnsung tak nangis!..saya dan angah yang bawak baby p klinik sebab my mum x boleh berjalan masa tu..macam-macam cara jugak lar nak baby sihat..tapi,juz a few days,baby okay..

RAHSIA hilang kuning??ada seorang doktor ni dia cakap bagi baby makan anggur hijau 1 biji 1 hari..juz perahkan anggur atas sudu then suap kat baby,and mother pown kena makn jugak anggur hijau tu..
RAHSIA 1 lagi,renehkan buah kundur with barli,itu ibu yang makan lar..
tapi saya prefer anggur hijau lar,sebab kesan dia cepat kot..ehhe..

but now baby selesema,kecian tengok dia,and as usual lar,baby chill,cool and siap gelak-gelak lagi padahal hidung tersumbat,kesian sangat :(..


masa ni hidung baby gatal kot,huhu sedih tengok,dia tenyeh-tenyeh muka cute dia sebab selesema


see??baby still gelak-gelak!


hidung baby dah merah,,chill baby umuarh!
u soooo TABAH ..


baby pown sayang k.long dia,i love u more darl!! 

baby da masuk 3 bulan,kalau nak tengok muka baby fayyad yang ketara berubah masa 1 bulan tonyoh kat sini ..nanti lain masa saya membebel lagi pasal baby ni,sila jangan boring kalau tak nak masuk longkang :DDD
btw,click sini dah promosi,murah giler..klau nak murah lagi sila berbuat baik dengan saya ahaks

last but not least,ayat yang paling manis dan manja,,,adik-adikku korang sentiasa di hati sila belanja kek ferrari 1 :p

till then ,take care people :)


No comments:

Post a Comment