the story of baby part 1

 Assalamualaikum

31 january 2012.tarikh ni da jadi yg penting n bermakna dalam hidup kami sekeluarga..
know what guys??guess please??:P
saya dapat adik lagi...oh!sangat excited!
so,here go!!


ini dia my baby...



semua nurse nak pegang baby saya...heee


ini lah kakak baby...time ni tersangat letih n x cukup tido...
my lil sister n i bergilir2 jaga my mom..n my ayah 24 jam!:P
Alhamdulillah...semuanya selamat..
so happy
and dis situation sngt mengajar saya untuk menghargai kehidupan
menghargai ibu 
menghargai segalanya-galanya 


cian adik saya,cemburu bila saya dapt pegang baby dulu.:P
bila dia sampai hospital jer terus sambar baby..
kehkehkeh

till then,morning people,have a great day 
welcome to our family baby...
chop!boy or girl?..:P

No comments:

Post a Comment