in love

Assalamualaikum..

sempat lagi nak update ni,selalunya mood dtg time pagi yg memng x cerah ni..banyak entry yang tertangguh tapi 1 1 yer,sabar itu separuh dari iman,klau x sabar boleh terjun pool skunk!haippp jangan buat!

last week hari-hari keluar..urm saya patut ikat kaki and stayed at home jer!so juz share some pic..

What i wore 


Day 1 
Ann fishtail dress : modishmode
gucci shawl : simplysytle
Jeans : pandan city
wedges : tom ~super best!~
to angsana


Day 3
Scallop crop : calaqisya.
Rainbow shawl : baheera
unbranded cardigan 
white top : Times Square 
**BOTH shawl sangat Selesa & Tak panas**

to Danga Bay


and saya macam mak that night,giler penyayang!fuhh!
yg baju oren tuh my lil cousin, bijak bercakap okay,bab membebel bagi dia :)hehe..


mak cakap tak boleh cakap besar pasal ular,so i diam jer k..


ini dia aunt saya,konon saya yang tunjukkan jalan area johor ni padahal xtow haha,.


pftttttttt no komen


diorang seronok main,aku memang pandang jer


oh oh nanti saya story about johor kat korang yer..ni baru sikit!..
rupanya banyak jugak tempat menarik kat johor ni

till then 
take care people
oh jangan lupa pre order untuk raya masih dibuka 

p/s : tq m.la sebab dtg jenguk kami di johor,me love u..and untuk korang yang cool tq for reading my blog


No comments:

Post a Comment