A Little Touch of Heart

Assalamualaikum..

Alhamdulillah i'm good here,yes I'm back with a new spirit!..saya mulai sedar setiap orang pasti akan berlalu pergi hanya bergantung pada masa..maksud sya bukan DIE tapi pernah dengar tak setiap pertemuan ada perpisahan..dan perpisahan tu antara kita SEDIA atau tak..dan pertemuan antara SENGAJA atau tak..tapi bila bercakap soal HATI...it hurts me..a lotttt..

Sometimes, kita tak sedar apa yang kita buat dan plan melukai hati kawan,senang cakap people around u lar..kita tak nak orang susah sebab kita but at the same time we need em even though kita tak share pon le story,right?..tapi apa yang Allah bagi sangat adil,bila kita memberi kerjasama yang baik pada kawan2 In Shaa Allah mereka akan memberi respon yang positif pada anda! ..

saya susah nak share apa-apa story pon dengan my BFF sampai she said saya ni kawan yang paling susah untuk bercerita especially PROBLEM..oh ku akui! tapi what i learnt and know i already hurt em/her .. thanks for make me realize..hargai orang yang sentiasa ada dengan kita walaupon hanya melihat tapi Allah knows kan?..tapi bila da share masalah atau apa2 lar yang sangat mengganggu mental sangat2 lega!dan mereka akan bagi anda semangat,,,trust me dearies:) ..bukan kita seorang sahaja yang berada di bumi ni,we have family, friends and yang penting Allah always with us...

BELAJAR meluahkan..wlaupon susah tapi saya ambil pendekatan urm story dengan mereka di tempat yg gelap so that riak muka kita tak akan nampak!menjadi ok!..and bila nak story ni saya tak boleh terlalu fokus nanti akan bermain dengan emosi, u believe or not ,it's me!..saya pasti ramai yang menghadapi situasi "BERAT MULUT" macam saya kan..seriously,saya jenis yang tak pandai bercerita,sebab akan tersangkut2 macam cd rosak gitewww tapi lantak la janji aku dah lepas & luahkan..

yang penting,mohon kekuatan dan semangat itu dari Allah..In Shaa Allah kekuatan dan semangat LUAR BIASA itu kan datang dengan sendiri atau TIBA-TIBA,who knows?!

D moral is hidup bukan sekadar hidup,hidup perlu ada semangat,wawasan..jangan lupa orang sekeliling walaupon niat di hati tak nak menyusahkan mereka..anda perlukan mereka and mereka pasti perlukan anda!
saya masih merangkak untuk mencari kejayaan dan kejayaan itu In Shaa Allah akan memberi kebahagiaan yang luar biasa!..



                                          Till End,have a nice and great journey people!

No comments:

Post a Comment