what theeeeeeeeee

assalamualaikum n hyeeeeee...
mmmm..ehem2!..mmm apa nk gtow ni urh mmm..woi!lau da tak tau nak story apa x payah lar menggatal nak post bagai..~emo lak kan.ni lar padahnya kalau da lama x update..huahua (muka mintak pang!)..emm sebenarnyakan aku kan mmm saya kan mmm i kan ehemmmmmmmm!alang2 aq nak meluahkan pndapat so i used aku..nampok ganaih dok??..:P

okay serious ni!..aq terpanggil nak bagi pndapat pasai ni :



korang nampak tak ni?nampak x????..~sambil buat muka toye!~benda ni aku dapat kat fb kawan aku ameera najwa..i mintak izin curi k?..heehhe
seriously memang aku geram bila baca ni but bukan aku sorang je yang idop lam dunia ni so tak boleh la nak kasar2 kan...hurm tapi aku rasa benda ni tak sepatutnya terjadi..i mean kita kat malaysia ok, MALAYSIA .
kita ada pelbagai bangsa,budaya,bahasa n bukan 1 negeri je yang ada kat malaysia ni so we have to respect each culture,language n any else lar...if rasa serabut dengan bahasa negeri lain just ignore..no need to insult another lang...dah slang cam tuh nak buat cam mane...
 
kita 1 malaysia! remember??so please please please please ~muka berkerut 14 da ni huh~..please respect hormat other bangsa,bahasa,and budaya ok...hanya disebabkan isu ni negara kita bole jadi huru hara..nak ke huru hara??x nak bukan..so please beware dengan setiap kata-kata and pendapat yang kita lontarkan...kita harus berbangga sebab kita salah satu negara yang aman dan di segani..

so thats all ..aq x nk bebel lagi...nanti cepat tua!..hua...ok2!goodnyte my dear... 

No comments:

Post a Comment